piątek, 21 grudnia 2012

To zaczynamy

Ostatnio mnie naszła ochota na stworzenie własnego bloga, pytanie tylko brzmiało o czym pisać. Moje życie jest stosunkowo mało interesujące, pisać opowiadań nie potrafię artykułów tym bardziej. Na szczęście rozwiązanie przyszło dość szybko. Potrafię fotografować i muszę się nauczyć opisywać swoje zdjęcia, a więc czemu by nie założyć bloga o fotografii?

Projekty

Nie zamierzam tu wstawiać starych prac (taki przynajmniej jest plan), za to mam zamiar tutaj wstawiać efekty moich długoterminowych projektów, które muszę gdzieś zapisać by faktycznie je zrobić. Jakie to projekty?
Oto one:

  • Zamki i pałace małopolski - o ile się nie mylę jest ich koło 65. Zdjęcia będę wykonywać podczas ferii i wakacji, teoretyczny czas zakończenia projektu listopad 2013
  • Fotografia czarno biała - chcę nauczyć się wykorzystywać wszystkie zalety fotografii czarno białej, to jednak nie takie proste na jakie wygląda. Zajmie mi to pewnie z pół roku. 
  • Seria zdjęć sikorek- Jeśli nauczę się robić im zdjęcia, to zapewne żadne zdjęcia mające na celu zamrożenie ruchu nie będą mi straszne. 
  • Zdjęcia z wystawy modelarskiej w Bytomiu- to będzie już moja trzecia wizyta na tej wystawie, za każdym razem potrafi zaskoczyć. Mam nadzieję, że i moje zdjęcia są z roku na rok coraz lepsze.
Póki co tyle, ale nikt nie mówi, że za chwilę nie wpadnę na kolejne pomysły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz