środa, 26 grudnia 2012

Świątecznie

W zasadzie Święta już za nami, niektórzy jutro wrócą do obowiązków, a niektórzy (tak jak my studenci) mają wolne do któregoś tam stycznia. Mam nadzieję, że wszystkim ten czas minął jeśli nie spokojnie to przynajmniej miło.
A oto moje dwa zdjęcia wykonane wczoraj z serii tych świątecznych.

1. Pierniczki

Przyniesione przez moją babcię, a zrobione przez jej prawnuczkę. Muszę przyznać, że smakują świetnie, chociaż z drugiej strony ja pierniczki potrafię zjeść w każdej postaci :)

2. Gwiazda Betlejemska z bonusem
Zakupiona została przed świętami przez moją mamę. Nie mam pojęcia skąd wiedziała, że chcę mieć jedną u siebie na parapecie, pewnie znów używała telepatii.

2 komentarze:

  1. Ja bym to nazwała prawem powszechnej podświadomości:D Sama mam Gwiazdę Betlejemską w tym roku :))

    OdpowiedzUsuń