środa, 2 stycznia 2013

Uroki Podlasia

Jakoś trak w tym roku wyszło, że przyszło mi spędzać Sylwestra w pobliżu Białegostoku praktycznie rzecz biorąc w Puszczy Knyszyńskiej. Oczywiście nie mogło zabraknąć malowniczych zdjęć tamtejszych krajobrazów szczególnie, że jadąc pociągiem przez całą Polskę nie było mi dane podziwiać śnieżnych krajobrazów, dopiero godzinę przez Białymstokiem się pojawił.

1.  Struktura lodu
Zdjęcie to wyglądało w kolorze mało ciekawie, głównie dlatego, że nie było dobrego światła. Na szczęście wersja czarno-biała pokazuje to co było moim zamysłem, niezwykłą strukturę lodu i nie skażony przez człowieka krajobraz,

2. Odbicia
Tym razem zdjęcie w kolorze. Dzięki wszędobylskim bobrom na tamtych terenach, mała rzeczka stała się sporym rozlewiskiem i było można się bawić w łapanie odbić wody. Przy okazji na pierwszym planie znów widać lud, jak różny od pierwszego zdjęcia. 

3. Grabczynka
Jedyny taki zakątek w całej okolicy składający się tylko z grabów, co ciekawe wszędzie po zanim już był śnieg, a tu wciąż opadnięte liście. Cienie przedstawiają mnie i mojego przewodnika i zarazem przyjaciela. 


4 komentarze:

  1. Gdybyś nie napisała, pierwsze pytanie moje zabrzmiałoby: z kim zwiedzałaś okolice?:D
    Na moje wyjątkowo kiepskie i ślepawe oko, najciekawsze jest zdj nr. 2 :P Ale co ja się tam znam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam te zdjęcia trochę na czuja, bo nie na swoim monitorze :)

      Usuń
  2. Każde inne i wszystkie z duszą :-)

    OdpowiedzUsuń