sobota, 9 lutego 2013

Mistrzejowice moim okiem

Ostatnio mój światopogląd uległ drastycznej zmianie z powodu... no właśnie. Oświecono mnie, że moje osiedle nie leży w Nowej Hucie, tylko w Mistrzejowicach. 22 lata życia w iluzji.
No, ale mniejsza o to, jak zwał tak zwał fakt jednak pozostaje faktem, że dla mnie to jedne z najładniejszych krakowskich osiedli. Głównie z powodu dość rozległych terenów zielonych. Dość powiedzieć, że idąc na przystanek od czasu do czasu mam wrażenie, że ktoś postawił bloki i wybudował drogi w parku.
No, ale czas na zdjęcia. Podziękowania chyba należą się tym razem mojej mamie, gdyż zadzwoniła do mnie o okropnej godzinie jaką jest 7.30 rano z komunikatem "jest dobre światło, śnieg się nie rozpuścił, wstawaj". Przekaz był na tyle skuteczny, że po 15 minutach już na zewnątrz włączył mi się tryb szukania dobrych miejsc.
Zdjęcia przedstawiają Zalew Zesławice i jeden z parków na Mistrzejowicach.

1. Model

Ten koleżka wytrwale za mną płynął wzdłuż brzegu. Jego zdjęcia zajmują dość pokaźną część folderu w którym są zdjęcia z tego dnia. 

2. Drugi Świat

Odbicia w wodzie zawsze miały to "coś" co przyciąga wzrok. Ciężko mi było odejść z tamtego jakże uroczego miejsca. 

3. Śniegowa Pustynia


Ta gałąź skojarzyła mi się ze zdjęciami robionymi na plaży czy na pustyni. Co prawda tutaj piasku nie ma, ale za to jest sporo śniegu. 

4. Staw Zesławice


Lód na tym stawie przyciągał wzrok. Mnie udało się naliczyć trzy albo i cztery różne jego rodzaje. 

5. Dłubnia


I znów odbicia w wodzie. Ciężko się od nich odczepić. 







7 komentarzy:

  1. Śniegowa pustynia jest niesamowita, bo te gałęzie wyglądają jakby biegnący malutki drzewiec z Władcy Pierścieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego drzewca dopiero było dane mi ujrzeć po przeczytaniu twojego komentarza :) Widać coś mnie tknęło, by akurat zrobić zdjęcie tej gałęzi.

      Usuń
  2. Ile słońca, a u nas szaro i smutno...
    Ostatni śnieg nad wodą pachnie Chełmońskim....

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońce niestety wychynęło zza chmur i mgły tylko na jeden dzień. Teraz też jest szaro i ponuro i raczej nie ma ochoty być inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się co do odbić w wodzie: ciężko się od nich odczepić *_* 5 jest piękne, takie spokojne, ale 2 chyba przez to że tak więcej jest na tym kadrze to wydaje mi się takie bardziej magiczne.
    No i ten "drzewiec" Ci się fantastycznie udał ;)
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Haha:D A od kiedy Ty tak słuchasz mamy?:D
    2. B. dobrze, że podpisujesz swoje zdjęcia (źle dla mnie bo... nic nie ukradnę xD)
    3. Wszystkie zdjęcia są urocze. Uwielbiam zimę zwłaszcza zza szyby, kiedy mój tył nie cierpi z powodu odmrożenia. Zdjęcie nr 5 jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Czasem mi się zdarza
      2. Jak ładnie poprosisz to mogę Ci wysłać niepodpisane wersje na maila. A tak poza tym to te tutaj są w niskiej rozdzielczości
      3.Mnie jakoś właśnie nr 5 najmniej się podoba :P

      Usuń