środa, 20 lutego 2013

Warszawa da się lubić

Zimowe krajobrazy zaczęły mnie już mocno nudzić, tak więc nastąpił czas przegrzebywania dysku w poszukiwaniu czegoś ciekawego. Tak oto napatoczyły mi się zdjęcia z Warszawy, które były ledwo przejrzane. A na koniec oczywiście będzie bonus.

1. "Uważaj to nie chmury, To pałac kultury"


Nic dodać nic ująć

2. Faun


W czerni i bieli wygląda znacznie ciekawiej niż w kolorze.

3. Gdzieś w Parku Łazienkowskim


Tutaj akurat szkoda, że pora była letnia. Znacznie więcej budynku byłoby widać teraz zimą czy nawet późniejszą jesienią. 

4. Elegant


Ten kolega bardzo cierpliwie mi pozował. Jednak w końcu u mnie miał dość więc szybko się zmył. 

5. Smok

Może powinien być bardziej czerwony, ale mi odpowiada właśnie taki



6. Kolumna Zygmunta


Przy okazji tego zdjęcia przypomniał mi się charakterystyczny dwu wiersz związany właśnie z Kolumną Zygmunta, oto i on: " Za to żeś miał Kraków w dupie, teraz musisz stać na słupie"

7. Leń



To jest właśnie ten bonus o którym była mowa, a jako że od jutra zaczynam znów zajęcia, to chętnie się z nim zamienię












1 komentarz:

  1. Paw! Uwielbiam pawie!:D Muszę sobie w końcu kupić pawie piórko :))

    Cytat o Zygmuncie, pro!

    Zdj. nr 7... Czy ja go gdzieś już nie widziałam?:D

    OdpowiedzUsuń