piątek, 7 lutego 2014

Krakowski misz masz komórkowy

Przyznam się szczerze, ostatnio nie chce mi się taszczyć mojej lustrzanki szczególnie, że ta się mocno postarzała i zużyła więc czasem trudno mi się z nią dogadać. Na przykład przy zdjęciach makro. Poza tym powiedzmy sobie szczerze nie zawsze mamy też sposobność wziąć duży aparat ze sobą. Na szczęście w tych czasach aparaty w telefonach komórkowych są na prawdę niezłej jakości, ba aparat w telefonie przewyższa możliwości mojego pierwszego aparatu cyfrowego.
Tak więc mam zamiar co jakiś czas zrzucać zdjęcia z telefonu na komputer i te co ciekawsze publikować tutaj.

1. Zachody słońca nad Wisłą



2. Dziura w chmurach


3. Galeria Krakowska nieco inaczej


Zaciekawiło mnie jak w szybach odbija się zachód słońca

4.  Elektrociepłownia


5. BMW w Galerii Bronowice





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz