niedziela, 28 kwietnia 2013

Wiosenny zakątek

Na moim osiedlu, w zasadzie między nowymi blokami, a osiedlem domków jednorodzinnych znajduje się dość ciekawe miejsce. Dawniej było tam sporo ogródków działkowych te jednak zostały albo porzucone lub też zburzone, wcześniej gdy osiedle domków w zasadzie się jeszcze budowało, chodziło tam sporo dzieciaków zbierać kasztany, teraz można tam spotkać albo rowerzystów, albo osiedlowych pijaczków, ewentualnie ludzi spacerujących z psami. Trochę szkoda, z drugiej strony lepiej dla mnie, bo nikt mi się nie kręci nad głową. Kolejnym minusem jest to, że zostaje tam dużo śmieci chociaż chyba mniej niż jeszcze parę lat temu.
A o to miejsce o którym mowa.

1. Pod słońce


Wbrew obiegowej opinii zdjęcia robione pod słońce wcale nie są błędem. Po prostu są dużo trudniejsze do wykonania i amatorom fotografii raczej nie wychodzą stąd powstało takie stwierdzenie. 

2. Leśny duszek


To druga sesja z Martą. Po analizie pierwszej mym zamysłem było wyeliminowanie błędów które wystąpiły wcześniej. Nie wszystko się udało tak jak powinno, więc pewnie za jakiś czas jeszcze tam wrócimy. Mamy nad czym pracować.

3. Odosobnienie


Dacie wiarę, że zaraz po prawej i po lewej stronie są jakieś składy, magazyny czy fabryki? Na szczęście jest sporo drzew, a sama rzeczka przepływa przez jakby małą nieckę, więc  pagórki skutecznie zasłaniają widok. I dobrze. 

4. Maziaje


Oto co nuda i filtry w photoshopie mogą zrobić. Maziaje. Ta dam. Miejmy tylko nadzieję, że nie zostanie to dziełem mojego życia. 

5. Tulipany


Teraz trochę z innej beczki. Wiosna rozpoczęła się na dobre i wszystko zaczęło kwitnąć jak szalone. Te tulipany dostała moja mama na 60 urodziny i jak łatwo się domyślić w bukiecie było 60 tulipanów. 

6. Magnolia


I znów zdjęcie robione pod słońce, a przy okazji trochę zmiękczone. W zeszłym roku magnolie zrobiły mi niemiłą niespodziankę, bo zakwitły w ogrodzie botaniczynym wcześniej niż reszta, wobec czego przy fotografowaniu były już trochę oklapłe. 

7. Czerwono-niebiesko


Muszę przyznać, że ciężko zrobić zdjęcie kwiatom tak aby wyszło w miarę atrakcyjnie. Mam nadzieję, że to jest nie takie najgorsze. Całkiem sympatyczny kontrast wprowadzają te niebieskie kwiaty do czerwonych tulipanów. 

8. Storczyk


Tak, to kolejny prezent jaki dostała moja mama na urodziny. Miał (w czasie liczenia) 58 kwiatów. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz