niedziela, 24 marca 2013

Niedziela Palmowa

Ostatnio moja wena się wyprowadziła, niektórzy twierdzą, że chleje gdzieś z zapałem do pracy w lasach pod Białymstokiem. Na szczęście coś tam zostało i dzisiaj prowizorycznie mój aparat został zabrany do kościoła. Oczekiwania były, że będzie kolorowo i wyszło, szczególnie, że w parafii na osiedlu Bohaterów Września zawsze się coś dzieje i tym razem był to konkurs dla dzieciaków i ich rodzin na najładniejszą palmę wielkanocną.
Szkoda tylko, że zima się chyba zadomowiła na dobre i nie bardzo chce się wyeksmitować, ale gdyby nie to nie udałoby mi się ustrzelić dzisiejszego bonusa.

A oto Efekty

Niedziela Palmowa - Konkurs na palmę






To chyba moja ulubiona palma, ale to pewnie dlatego, że posiadam królika w domu. 

Bonus

Na jednym z drzew udało mi się przyuważyć takie sople, jedne bardziej fantazyjne inne mniej, we wszystkie natomiast przyświeciło słońce, dzięki czemu wyszły dość ciekawie. 



1 komentarz: