czwartek, 21 marca 2013

Zachody Słońca

Za oknem znów szaroburo, więc na dzisiaj postanawiam wrzucić trochę kolorów, a w zasadzie kolorowych zachodów słońca (być może jakiś wschód się zaplątał, ale na to marne szanse, bo z natury jestem susłem i ciężko mnie zbudzić rano)

1. Wioska indiańska



O ile się nie mylę zdjęcie to zostało zrobione pierwszego dnia wioski indiańskiej w Zaborzu pod Kielcami. Faktycznie zachody słońca są tam niesamowite, za każdym razem.

2. Totem


Jak łatwo się domyślić, to drugi dzień wioski, tym razem z totemem i tipi w tle. 

3. Most Piłsudskiego


Widok z kładki Bernatki. 

4. Kielce

Mój pierwszy dzień pobytu w Kielcach "powitał" taki oto zachód. Przy odrobinie dobrej woli można go było pomylić z pożarem.

5. Poranek


Znów widok z mojego balkonu. Zdecydowanie był to poranek, jako że pokazuje stronę wschodnią

6. Płynne złoto


Tym razem zachód słońca z mojego okna. Widok niestety przesłaniają mi bloki, ale i tak jest nieźle. 



2 komentarze:

  1. Jako rdzenna mieszkanka okolicy kładki pieszo- rowerowej muszę cię nawrócić: kładka nazywa się Bernatka od nazwiska "Laetus Bernatek" w związku z czym zdjęcie powinno być podpisane " widok z kładki Bernatka".
    Pozdrawiam, Sąduch-forever-z-humana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wioska indianska - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń